tröööööööööötteeeeer

det är jag det!!!

har väll sovit hyffsat inatt, men sjukt trött ändå..
lilleman ligger å sover i sin vagga nu och då kan man ju undra varför inte JAG OCKSÅ ligger å sover om jag nu e så trött lixom ?!?!?!?!?

bakade supergoda bullar i går =D muuuuums =D
sugen på att baka nått annat idag. men jag har fan inte plats för mer nu. frysen e full. å jag kan inte låta det va framme för då kommer det bli dåligt.... (mumsar inte i mig allt på en dag, även om jag velat) =p

fick lite städat hemma igår... eller iallafall undanplockat och diskat =) känns sååå skönt... sorterade lite bland Benyamins kläder osså.. tog bort det som blivit för litet..
sorterade även bland mina kläder.. plockade bort mammakläderna...tar bara onödig plats!! får ta fram det igen när det e dags för nästa =P


nu kommer mannen hem.. hej då länge!!


kram Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0