torsdag...

idag har dagen verkligen gått fort tycker jag och ändå har inte mycke blivit gjort... Sooooom vanligt =P

skulle hämta pappa hade jag tänkt för att dra med han hem till Farmor, men när jag kom till pappsen så var han inte hemma...=/
ringde honom och då var han redan hos Farmor... perfekt..
så jag åkte osså dit med vars en Semla till oss =D muuums.
satt å kolla på lite bilder. alltid trevligt =)

klockan blev helt plötsligt halv5 å jag var huuuungrig.. hade bara ätit en macka och lite yoghurt.
så det bar av till coop, burlöv för att snabbhandla lite..
HEM IGEN och gjorde maaaaat.
blev hemmagjord pastasås- och självklart pasta då ;)    faktiskt jättegott.

var såååå jäkla mätt sen att jag deckade på soffan en stund.  naaajs =D


imorgon är det tvätt som gäller... =/ inte det roligtast, men vafan.. skönt att bli av med smutstvätten!!!

sen på lördag ska jag med till Malmöflickorna och hålla syster min sällskap när Ida tränar... sen efter det har jag bestämt mig för att min älskade plutt i magen ska titta ut =P.. får väll sen om h*n vill bara.. hahaha.


USH nä... TYVÄRR kallar köket på mig... mååååste diska lite.. har rååååkat samla på mig lite disk.. hehehe


idaaag ---> v 39+1

 kram Sara!

  17+3  
  22+1  
  27+4
 30+0
36+1

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0