Idag..

..är det rätt så exakt 2 veckor kvar tills min bebis ska komma=))... men vem vet.. det kan bli tidigare och det kan bli senare!!!


btw..HATAR försäkringskassan... klyddegrisar.. 0 kr?? HAHAHAHA.. jag ska ha rätt så mycket mer!!!!
ska åka och bråka lite med dom imorgon.. tacka fan för att mamma följer med mig.. haha.

har tvättat idag... skönt att ha det gjort...måste städa lite här hemma osså... men jag fasar.. för det brukar kännas en del i ryggen efter... men wtf.. skönt när det är gjort, man trivs så mycket bättre =D

mina boppisar läcker =(... ahahah.. bara tvungen att dela med mig..

NÄÄ... har lite papper att gå igenom som jag ska ha med mig till föräkringskassan imorgon..

godnatten. 

kram Sara! 



today: 37+6

Kommentarer
Postat av: Nilla

Två veckor kvar till en liten kotte tittar ut, jag väntar med tålamod att få ett sms av dig!

Saknar dig min vän. Pussen

2009-01-21 @ 00:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0