ett nytt jag...

kanske inte riktigt, men en ny frisyr iallafall.. klippte mig idag.. belv nöjd =)=).. kort blev det. men det ville jag!!!
kanske dröjer ett halvår tills nästa gång jag klipper mig igen.. haha...

igår var mamma och Bengt här.. fick hjälp att sätta upp tavlor på väggarna i hemmet.. känns så mycket anorlunda på nått sätt.. nöjd iallafall =D

imorgon kommer syster och ungarna =D vi ska till ikeeeeaaa.. wii.. tycker verkligen om att bara gå å snurra där =P
dom stannar osså till lördag, då det är malmöflicksstart igen för Idas del =)... hon verkar verkligen älska att gå där =)... duktig är hon osså...


nää.. nu kallar maten på spisen.. är vrååååålhungrig... ska handla efter det, sen träffa älsklingen min rn stund innan han beger sig iväg på möte...


kram Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0