eeeeeen endaste vecka!!!!!

nästa tisdag är det sagt tt min plutt ska titta ut. men blir det innan eller efter???  tycker att Lördag den 31/1 låter bra iaf.. det är ju den dagen som h*n är beräkad enligt sista mensen... aja.. vi får seee

allt är iallafall klart.. min älskade barnvagn, fina vaggan, mitt skötbord och bilbarnstolen =D
det enda som saknas är min bebiiiiiis...h*n är väkommen preeciiiiiiis när h*n vill nu =))

pratade med syrran tidigare.. och det är som hon sa.. NJUUUUUT av sista tiden av magen nu... och det är preciiiiis vad jag gör!!!
Älskar verkligen att va gravid...KLART att vissa dagar är lite jobbiga.. men f*n vad underbart det är!!!! =)



ÖVRIGT!!!
varje dag är lika tråkig. men går och gör verkligen INGENTING!!! (förutom disk och städ) men äääärliiiigt.. hur mycket man än städar och diskar å plockar undan så känns det som det kommer tillbaka efter 1 minut igen.. blääärk... så trött på det!!!!!

och försäkringskassan... säger bara som såhär.. att har det inte trillat in ett brev från dom innan Torsdag så kommer jag terra deras telefoner såååå mycket att dom kommer kunna mitt nummer utantill tillslut....
=)


Nä..dags att sooova nu.. är skittrött....som vanligt!!! hehe

Godnatt

kram Sara!

idag --> 38+6


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag började skrika här hemma när jag såg ditt inlägg 1 vecka!!! Jag vill vara hemma, jag vill kunna komma till BB och hälsa på dig där du ligger me ditt lilla knyte :)

All lycka min älskade vän om vi inte hörs innan! Jag ska tänka på dig på lördag hehe kan ju hända att din önskan går i uppfyllelse.

& tack för lyckoönskingarna i skolan, två är avklarade bara en kvar nu :)

PussoKram //Bebolina

2009-01-28 @ 00:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0