tiden går för fort fram...

ahh.. Benyamin är redan 2 veckor å 3 dagar. men HAALLÅÅÅÅ stopp tack!!!
var å vägde han igår på bvc... han väger nu 4670.. min lilla tjockis.. han är förbi sin  födelsevikt =) haha

var å hälsa på pappa en sväng igår... alltid trevligt. =D

om ca 3-4 timmar kommer min älksling heeem. en myskväll hoppas jag på med lite film å så =)

Nää.. snart vaknar nog hjärtat mitt, så jag får väll klä på mig.. tänkte gå ut å gå en runda sen nämligen =)
(kanske inte det trevligaste vädert, men dock ska det bli)


WOHOOO.. jag kan få på mina jeans OCH knäppa dom, men sen är det en helt annan femma hur tajta dom är och hur mycket som hänger över=P hahaah... har iallafall "bara"  6kg kvar att gå ner till den vikt jag vägde när jag blev gravid!!
men sen har man ju som mål att tappa iallafall 10 kg till efter det.. haha.. får se hur det ska gå =P

ska göra mitt bästa iallafall =)


Nää.. nu orkar jag inte skriv mer!!!


ha det så braa

kram Sara


Benyamin <3

Kommentarer
Postat av: Tes

Grattis till det lilla livet ännu en gång :)

2009-02-27 @ 23:37:09
URL: http://tosentes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0