Sover..

Benyamin ligger å sover brevid mig i soffan just nu. Han är världens sötaste =) men förkyld stackarn =(

ska hämta mamma när hon slutat jobba idag, sen ska vi handla... ska se vad klockan blir efter det. blir kanske att åka hem till pappa om den inte är för mycket!!

imorgon är det dags för BVC igen för att väga min plutt. han är så duktig på att äta så gått upp i vikt hoppas jag han har gjort. haha

på fredag tycks det bli storstädning här hemma, enligt Redi... kan påstår att jag bara kastar kläder överallt.. hmm... ojsan...
men va faaaan, jag har inte ooork för att städa, har fullt upp med att ta hand om min prins juuu. hahaha =D


Nää.. nu får jag nog äta frukost.. har fooortfarande inte gjort det... viktigare att Beyamin får mat i sig juu... men nu sover han ändå, så jag får väll passa påå att äta litta..


ha det så braa


kram Sara

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jasså Redi får säga till dig att de behövs städas :P

aw är han sjuker stackars liten. Hoppas den dumma förskyldningen ger med sig snart.





Svar: Nej eller hur!

2009-02-25 @ 13:18:21
URL: http://nillish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0