1 Februari...

igår ville jag att min bebiis skulle titta ut, men ikke. och nu har hela Söndagen gått också!!!
ska till MVC imorgon.. kolla läget lite med pluttsingen =)
tror ärligt talat att jag kommer gå över ungefär en vecka.. haha.. tyvärr..
längtar verkligen mer och mer för varje dag.. framförallt nu när man vet att det  verkligen kan hända när som.. =D


Syrran är fortfarande på sjukan med Oliver =(.. hoppas verkligen att han blir bra snart. tråkigt när barn blir sjuka... framförallt när dom är så små =(

i övrigt har jag spenderat hela helgen i sängen med gubben min och bara tittat på filmer =D såå mysigt =))


orkar inte skriva mer idag.. är trött som fan...

godnatt iallafall

v. 39+4 idag

kram Sara!

Kommentarer
Postat av: Annie

hahaha så rätt du hade.. :) en vecka precis.. :)

2009-02-10 @ 13:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0