växer å växer...

nu i veckan var jag på bvc för läkarbesöket... dom kände å klämde å så.. allt var jättebra =).. fick osså mäta min gosse för första gången sen födslen... 5770 g å 59cm lång... jisses... han har vuxit 7cm.. gaalet värre.
i fredags blidde han osså 2månader.. mitt lilla hjärta.. tiden går så fort... men det är roligt, för man ser nya saker varje dag med honom. Älskar min pojke mest!!!!!

oooo är så lycklig.. våren ÄR HÄR  och sommaren börjar närma sig!! älskar värmen =))

hoppas på en tur till ikea idag. vill handla en säng till Benyamin. han har ju vagga nu, men han börjar bli stoooor så det är nog dags för en riktigt spjälsäng nu...
 
nää.. ÄNTLIGEN vaknade gubben min.. nu ska jag hoppa in i duschen å duscha riiiktigt läääääänge =D...


ha en skön dag i solen!!

kram Sara!



Kommentarer
Postat av: Yasemin

gud vad han är söt .. du måste vara en stolt mamma

2009-05-26 @ 23:22:23
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0