Måndag...

Jag har kommit på att jag har världens underbaraste och bästaste pojkvän. haha.
han är sååå söt :)

Idag är jag i vecka 19+5. Snart halva tiden gången. det går så fort nu. och allt är så underbart.
har varit lite nervös, eftersom jag haft ont i magen i 3 dagar. men idag känns det faktiskt bra igen :)

Filip fyller 2 år på fredag. helt sjukt vad t iden går fort. han har blivit så stor :)
Var och handlade lite saker till han idag. hoppas han blir nöjd. det är så svårt att veta vad man ska köpa, han har ju så mycket saker redan!!

Min bil har körförbud :( såå deprimerad man kan bli asså.. men tur att den gick sönder på själva besiktningen och inte när jag körde i trafiken.

Nää.. nu kom brorsan. dags att hämta min bil och ställa den på säkrare plats!

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0