idag

haft en helt okej dag idag. LEEEEDIG efter att ha jobbat 6 dagar i streck, men imorgon är det dags igen :(
fast å andra sidan så jobbar jag ju bara tis och ons, sen på torsdag-söndag så åker familj pappa, familj bror, familj syster och familj jaaaag på en liten mini semester.
ska bli såå skönt att komma iväg lite :)


åter till idag. vaknade vid 10. käkade frukost, sen gick jag hem till mamma och lånade hennes bil för att sedan träffa Sanaa en stund.. vi hade lite "ärende". vid 1 lämnade jag henne på jobbet. sen träffade jag nästa Sanna. gick en bra runda i stan. kolla lite på barnvagnar, barnkläder, mamma kläder.. mm.... fick äntligen träffa hennes lill-kille... såg han sist när han bara var en månad ju.
Efter ett tags promenerande så kom även Malin till stan med hennes lilla flicka. sen blev det en fika. och några rundor till i stan :)

sen bar det hemåt. körde först Sanna. sen hem till brorsan där jag käkade.. MUUMS :) hungrig var man ju.
Fnatt som Annie får, så ställde hon sig och gjorde chokladbullar.. MUMS.... och som vanligt klantar hon sig och stökar ner i köket =P .. Underbar Kvinna är hon :)

iallafall... träffade Petra i en 45 minuter (vilket gick jääävligt fort)... sen bar det hemåt.. var såååå trött efter denna dag.
och nu ligger jag här i sängen med datorn i knäet :)

Ska sova nu. eftersom jag börjar jobba 8 imorgon :( .. man har ju blivit lagom morgontrött.. hahah.

Nääää...
GODNATT :)


Kram Sara!


Tänker På Dig För Varje Sekund Som Går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0