en kanske bra dag...

dagen började segt, känndes inte alls bra.. men det blev bara bättre och bättre.
Sanaa ringer mig och kommer med goda nyheter. OOOHH lycklig blev jag!!
jobbade lungt fram tills 17.15 då jag ääääntligen fick åka hem och ääätaaa :)

sen att det inte blev så mycket "mat" av det hela är en annan sak.

Dagen avslutades med att jag fikade med Catty och Pernilla på Möllan en sväng. kändes underbart. precis vad jag behöver. VÄNNER!! . (fan vad desperat det lät)

hemma nu. ligger i sängen och bara kollar läget lite med en glass i munnen :D
Snart dags att sova.. Jobbet väntar imorgon igen =/

Tack för idag, det har känts bra!
kram Sara


du ska veta att du är saknad!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0