ToooodaaY 12/10-2008


Idag var det 1 år sedan jag å min honeybun förlovade oss.
Tack för the flowers och kortet älskling. Det belv en mysig liten dag :)

Älskar Dig



Ligger hemma och är dödstrött, men jag vill inte sova.. ÄN...
har haft lite ont i magen nu framåt kvällen med, men det är nog inget fel för det.
Min plutt rör på sig iallafall och det är viktigast. Njuter verkligen av att kunna känna h*n så mycket som jag gör :)


imorgon bär det av till KB för att prata lite med chefen och skälla lite dessutom. Är jäääävliiigt irrterad på den jävla nöttan. aja.. hoppas han får in något i huvudet utav det jag har att säga till honom iallafall.


Måste bara säga TACK till Sanaa för hennes stoooooora stöd. betyder mycket nu när man har jobbiga dagar. !! Tack !!

pratade med mammi innan i telefon :)
alltid skönt att prata med henne, även fast man kanske inte alltid har så mcket att säga. <3

Annie den livade pratar jag med ofta. Skönt e det med!!!  Hon har alltid nya påhitt den kvinnan :D haha

och Systra min.. henne hör man inte något ifrån ofta, men hon finns där iallafall. Det är väl det som räknas!


nää... nu orkar jag inte knappa på tangenterna mer.

höres

Kram Sara!


Kommentarer
Postat av: Annie

hahahah jag bara hittar på en massa skit va??

2008-10-14 @ 20:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0