looong time..

aaoo... det va ju ett tag sen man skrev...

inte så mycket som hänt faktiskt...

igår var jag på center syd med Annie och Nadine... handlade sex and the city filmen =D

på kvällen åkte jag hem till syrran och spenderade natten där.
Tog bussen till Malmö imorse och hem till pappa då vi lånade bilen.
iväg till malmöflickorna en timme, då Ida skulle träna.
sen bar det iväg till babyland där dom reade ut maaaassor med barnvagnar.. oooiiii :D Hitttade massa kul...
syrran köpte ääääntligen sin syskonvagn. Jättefin och till ett superpris...
Mamma hade beställt en bilbarnstol som jag hämtade ut till henne...

efter detta tog vi också en sväng till Babyringen som också reade ut massa vagnar... men det blev inget köp för min del :(
 men jag hittade iallafall något jag tyckte om... Bl.a en teutonia vagn.. dom är jättefina :)
men jag får vänta på att älsklingen min har tid att gå och köpa vagn med mig.. LÄNGTAR !!! 

inne i vecka 26 nu... njuter av varje dag som går... men sen sjäääälvklart längtar man ju också sjukt mycket tills h*n titar ut =)
Räknade ut att att min bebis kommer få hela 16 kusiner... hahah.. helt galet.. men vad gör man..  ;)


aja.. nog snackat idag... snart sovdags.
imorgon väntas en ny dag, med nya utmaningar!!!

Inatt blir det att skruva tillbaka klockan 1 timme också... Soooovmorgon... eller nått  =P

Godnatt..


Kram Sara!



                                 

Kommentarer
Postat av: Annie

Shit vi va å shoppa 5 dagar innan hon titta ut! trodde de va längre....

2008-12-29 @ 09:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0