Ingen hjälper mig...

...så nu har jag gjort det själv =)
är inte blond längre. var så trött på utväxten, och att fixa det själv är inte lätt. så jag bestämde mig för att färga hela håret i en annan färg. och BRA blev det (för att ha gjort det på egen hand) jämnt och fint =)


Annars idag: Jobbade i morse, sen hem och duschade.
efter det blev jag hämtad av mammsen och vi begav oss hem till brorsan som fyller år idag. GRATTIS !!!
Lite kakor och skitsnack, sen bar det hemåt. latade mig på soffan och kollade på tv en stund. sen fick jag offra mig och göra mat.
min lilla bebis var nog också hungrig.

jäääklar vad mig prins/sessa sparkat och haft sig i magen idag. MEN MYSIGT!!

påtal om gravida så lär det snart ploppa för Annie och brorsan. hihi
en liten 2-3kg unge.. LÄÄNGTAR =D


Nää.. nu är det bedtime. ska träffa älsklingen imorgon :) längtar massa.

Godnaaaaattt


Kram Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0