Haallooj

måste börja med att säga att jag är KÄÄÄÄÄÄÄÄR.
hihi.


iallafall. Idag sov jag ända till 11.30 då min underbara pojke ringde och väckte mig :)
upp, käka frukost och frächa till mig litta, sen ringde Petra och frågade om jag ville hänga med henne och Mierelle tll malmömässan. Och absolut ville jag det.
Regn och rusk, men dit tog jag mig.
Fick en gratis gravid-försäkring. Perfeeekt. Gäller i ett halvår :)

Träffade Sanaa också. hon tryckte på mig litta nötter. hehe.

sen blidde man trött. hem bar det och jag somnade som vanligt på soffan. hehe.. vid 18 tiden ringde min älskling och väckte mig... igen :) haha
lagade mat och nu ligger jag här på soffan. Mätt och Belåten.

Funderar starkt på att ta mig att vaaaarmt och mysigt bad med ett bra bok att läsa :)

sååå baaj baaj

kram Sara! 



                              

                  Påväg till Malmömässan             v.23                                      Loooove!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0