Onsdag 19/11-08 ..pregnent: v30..

igår kl. 7.45 befann jag mig hos barnmorskan och fick en jääävla äcklig frukost.. sockerlösningsskit...
det var ju dags att göra glukosbelastningen igår... fy fan säger jag... att dricka så äckligt sött skit på morgonen och på TOM MAGE!!! ÖRK!!!!!
mådde jätteilla....men men... det låg på 3,något....så jag har ingen sockersjuka iallafall
Däremot så va det värre med järnvärdet denna gången.. så jag ska käka 2 järntabletter om dagen istleet för 1....

idag har jag spenderat större delen av dagen med mamma... vi har fixat med föräldrarpenning till mig och lite sånt..
skönt att det är gjort... och nu kallar hon bara för det.. MATEN ÄR KLLAAAAAAR... skriver kanske mer sen

kram Sara!


går in i v.30 idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0