Nähäää..

Det blidde inget Ullared den 19.e men däremot spikat den 1e december :)
hihii.. älskar att gå omkring där.. kolla, shoppa och slippa tänka =P
detv blir jag, mamma kanske mammas arbetskamrat och någon till... vi tyckte att vi iallafall kunde vara 4st som åker!

ääääntligen fått tummarna loss och bokar tvättid, det börjar krisa här hemma, så på tisdag klockan 12.. jag ska ju göra min glukosbelastning kvart i8 på morgonen, så tänkte det passar bra att gå hem å tvätta efter det :)

annars??... bara slappat idag.. fick mina lönespec... =/ klarar mig denna månaden, men det är fanimej precis asså.. hahah....

trodde min förkyldning var påväg att släppa, men det känns som om jag trodde mig fel.. HAAATTTAAR förkyldningar.. försvinner för fan aldrig =(

ooooooo....just det.. måste ju till apoteket.. hämta ut nya järntabletter.. käkade den sista i gårkväll... BLÄRK!!!


nää..ska snart bege mig hem till mamma. har flörtat till mig mat hos henne idag =P


går in i vecka 29 idag -Längtar tills min bebe kommer :)

kram Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0